2014. január 25., szombat

A ByTheWay felkészült a trollok támadására

Gondolnátok, hogy a mindig poénkodó Oli egy nagyon komoly melót passzolt le, hogy a csapatban lehessen? Vagy hogy a srácok mind-mind jól képzett énekesek, akiket a sikerek sem szédítettek meg, és – a népszerűséggel együtt megjelenő csinos csajok kísértésének is ellenállva – hűségesek maradtak a barátnőikhez? Pedig így van!
BRAVO: Mi mindent adtatok fel azért, hogy itt lehessetek?
Ya Ou: A családomat. Amióta elindult a műsor, nagyon-nagyon ritkán lehetek velük. Nagyon hiányoznak.
Benny: Én ugyanígy vagyok, kiegészítve azzal, hogy a barátaimmal is sokkal nehezebb tartanom a kapcsolatot, hiszen rettentően elfoglaltak lettünk, minden percünk be van táblázva.
Sziki: Jóval kevesebb időt tudok tölteni a barátnőmmel...
Oli: Az édesanyámat hagytam egyedül, akkor még Angliában – és egy nagyon jó munkalehetőséget, komoly fizetéssel. Szakácsként dolgoztam, és konyhafőnök-helyettessé léphettem volna elő, de én a ByTheWayt és az X-Faktort választottam. Kifejezetten a műsor kedvéért jöttem haza, mert hiszek abban, hogy a pénznél sokkal fontosabb, hogy az ember azt csinálja, amit szeret, és azokkal legyen, akiket kedvel.

Az interjú folytatását - és egy ByTheWay posztert is - megtalálod a decemberi BRAVOban!

A DECEMBERI BRAVOBAN:
A címlapon a One Direction - 2013 az ő évük volt, ehhez nem fér kétség! A lapban elmeséljük, miért...
Plusz: ByTheWay, The Wanted, Avicii, Taylor Swift, Puskás Peti, Children of Distance, Lorde, Ylvis, Austin Mahone, Linkin Park, Robert Pattinson, Martin Garrix, Jonas Brothers, Hooligans
NYERJ SZTÁR-RELIKVIÁKAT a Children of Distance-től, az Anti Fitness Club-tól, a Hősöktől, Hientől, Pál Dénestől, Fluortól, Curtistől, vagy kúl karórákat, és a Vámpírhoroszkóp című könyvet!
POSZTEREKEN: ByTheWay, Demi Lovato, Lady Gaga, Ariana Grande, Lorde, Katy Perry, Justin Bieber, a One Direction, Bruno Mars
EXTRA AJÁNDÉK: Flash! medál és nyaklánc több féle színben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése