2014. január 25., szombat

A szerelem önnön javát
Nem űzi, nincs magára gondja, 
De másnak édes enyhet ád, 
És Eget épít a Pokolra.

Az egyetlen dolog, ami rosszabb, mint egy fiú, aki gyűlöl. Egy fiú, aki szeret.

Szeretem a mosolyát, a haját. Szeretem a térdét. Szeretem azt a szív alakú anyajegyet a melle fölött. Szeretem azt, ahogyan néha megnyalja az ajkát, mielőtt megszólal. A nevetését. Az arckifejezését, amikor alszik. (...) Szeretem, hogy miatta azt érzem, hogy minden lehetséges, vagy valami hasonlót, hogy érdemes élni.

Mi a szerelem? - Az életnek pokla. 
Szülője kicsoda? - A vak merészség. 
Mi élteti? - A kegy enyhíti éhét. 
Ereje mi? - Hogy lelkedet befonja. 
Halálos-é? - Száz öldöklés hozója. (...) 
Milyen íze van? - A csalárdság sója. 
Jó akad benne? - Ez a titkok titka.

Homlokom a homlokodon,
szemünk egyetlen körré tágul,
testünk egyforma hőfokon ég,
egymás idegpályáin zuhanunk,
egymás bőre mögött repülünk,
szinte már felcserélhetően létezünk,
egymás szájából lélegzünk, boldog
ingaként ugyanazt az időt mérjük -
Te mire gondolsz közben?



A szerelmes szemében a másik egyszerre fontosabbá válik, mint saját maga.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése