2014. január 25., szombat

Ariana Grande megőrülne a műhaja nélkül

Az énekesnő elárulta, miért ennyire fake a frizurája.
Kép: Northfoto
Ariana Grandét sokan támadják amiatt, hogy "mennyire béna a haja". Egyrészt ugyanis mindig ugyanolyan a frizurája, másrészt pedig egyértelműen látszik, hogy fürtjeinek nagy része műhaj. Nos, a sztárnak elege lett a folyamatos kritikákból, és egy Facebook-poszt keretében őszintén mesélt arról, miért is néz ki így.
"Mivel az emberek eléggé kikészítenek a hajammal kapcsolatos kommentjeikkel, úgy döntöttem, hogy elmagyarázom, mi a helyzet. Bár most már parókát viselek a Sam & Catben, amikor megkaptam Cat szerepét, kéthetente hidrogénezni kellett a hajamat, hogy vörösre lehessen festeni... ez pedig teljesen tönkretette a hajam. Azért viselek műhajat, és azért van mindig copfba fogva, mert a saját hajam egyszerűen katasztrofális. Próbáltam a parókát, de röhejesen néztem ki vele. Próbáltam a fonásos póthajat, az eredmény viszont olyan szörnyű lett, hogy tövestül akartam kitépni a hajam. Szóval bármennyire is idegesítő egyeseknek, hogy mindig ugyanolyan a frizurám, most ez van. És higgyétek el, nekem sem könnyű, hogy ennyit kell várnom, hogy a saját, egészséges hajam visszanőjön, közben pedig annyi műhajat kell viselnem, mint a világ összes travija együttvéve. Úgyhogy LÉGYSZI, ne szívassatok állandóan a hajammal. EZ CSAK HAJ. Ráadásul vannak ennél sokkal fontosabb dolgok is a világon. Köszi, imádlak benneteket!" 
Uff, a sok festés és a hidrogén tényleg durván tönkre tudja tenni a hajat... És egyébként is, igaza van Arianénak: kit érdekel, milyen a frizurája?! Szegény Ariana:/.. De mi támogassuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése