2014. január 25., szombat

Selena Gomez szánja-bánja, hogy faképnél hagyta Demi Lovatót

Az énekesnő bevallotta: akkor hagyta cserben legjobb barátnőjét, amikor a legnagyobb szüksége volt rá.
kép: northfoto
Köztudott, hogy Demi Lovato igen húzós időszakon esett át, miután becsekkolt a rehabra 2010-ben. Még jobban nehezítette helyzetét, hogy barátait sem tudhatta mindig maga mellett. Selena Gomez, akivel már 7 éves koruk óta jó viszonyt ápolnak, legalábbis ezt nyilatkozta:
Különféle dolgokon ment keresztül én pedig fiatal voltam és nem értettem. Úgy próbáltam letudni a dolgot, hogy "oké, nem értem, mi történik vele, ezért inkább így teszek..." Nem hiszem, hogy fair dolog volt ez a részemről, és nagyon boldog vagyok, hogy újra az életem része.
Szerencsére az énekesnő azóta rájött, mi is történt valójában és megtanulta helyén kezelni barátnője problémáit. Néha nehéz kitartani, de nyilvánvaló: mindenképpen megéri.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése