2014. január 25., szombat

Tudom, hogy rosszul csináltam,
Összetörve hagytam a szíved,
Ez az amit az ördögök tesznek?
Jó mélyre levittelek,
Ahol csak a bolondok járnak,
Felrázom az angyalt benned.
Most emelkedem a földről,
Felemelkedem hozzád,
Megtelve az összes erővel, amit találtam,
Nincs semmi, amit tehetnék.
Tudnom kell most, tudni most,
Tudnál újra szeretni?
Tudnom kell most, tudni most,
Tudnál újra szeretni?
Tudnom kell most, tudni most,
Tudnál újra szeretni?
Tudnom kell most, tudni most,
Tudnál újra szeretni?
Tudnál újra szeretni?
Ez megbocsáthatatlan,
Elloptam és elégettem a lelked,
Ez az amit az ördögök tesznek?
Uralják a legrosszabbat belőlem,
Lerombolnak mindent,
Leviszik az angyalokat, az olyanokat, mint te.
Most emelkedem a földről,
Felemelkedem hozzád,
Megtelve az összes erővel, amit találtam,
Nincs semmi, amit tehetnék.
Tudnom kell most, tudni most,
Tudnál újra szeretni?
Tudnom kell most, tudni most,
Tudnál újra szeretni?
Tudnom kell most, tudni most,
Tudnál újra szeretni:
Tudnom kell most, tudni most
Tudnál újra szeretni?
Tudnál újra szeretni?
Elmondom még egyszer,
Tedd meg újra, tedd meg újra, oh Uram,
Elmondom még egyszer,
Tedd meg újra, tedd meg újra, oh Uram.
Tudnom kell most, tudni most,
Tudnál újra szeretni?
Tudnom kell most, tudni most,
Tudnál újra szeretni?
Tudnom kell most, tudni most,
Tudnál újra szeretni?
Tudnom kell most, tudni most,
Tudnál újra szeretni?
Tudnál újra szeretni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése